Tanzania dagboek 28-8-2009 - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Wim Walraven - WaarBenJij.nu Tanzania dagboek 28-8-2009 - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Wim Walraven - WaarBenJij.nu

Tanzania dagboek 28-8-2009

Door: wimwalraven

Blijf op de hoogte en volg Wim

11 Juni 2011 | Tanzania, Dodoma

Tanzania dagboek 28 september 2009

Vol verwachting sta ik op de airport van Kilimanjaro met een groot bord
WELCOME TO TRIX WALRAVEN
LEOPARD TOURS
De toegangsdeuren schuiven open en daar is Trix waarop ik 14 dagen had gewacht.
Fijn om weer samen te zijn en te gaan genieten van de vakantie.
Snel in de landrover die ons naar de coffee lodge brengt.
Eerst nog even terug naar de douane ambtenaar voor een inkomend visum stempel die Trix heeft vergeten.
Die is gewoon zo door gelopen.
Aangekomen in de coffee lodge staan ze ons op te wachten met een heerlijk koud doekje en een welkomst drankje.
3 Dragers worden gecharterd om onze zware koffers naar de bungalow te brengen.
Ze lopen kaarsrecht voor ons met de koffers van 24 kg op hun hoofd.
Je zou er een breuk in je hersenpan van oplopen. Ze puffen of klagen niet. Maar na een leuke fooi klinkt het asante door de avondlucht.
Als we de deur open doen zijn we erg verrast door het prachtige interieur. Dat hier een binnenhuis architect aan het werk geweest is die zijn vak verstaat is hier duidelijk zichtbaar.
Na het openen van de badkamer is de verbazing nog groter.
We genieten er samen van.
In de gezellige bar nemen we nog een slaapmutsje en duiken daarna moe en voldaan in het hemelbed met gedrapeerd muskietengaas.